رونق فروش تولیدات صنایع‌دستی شهرستان ابرکوه با ایجاد فرصت نمایش به اشکال مختلف

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابرکوه گفت: از ایجاد نمایشگاه صنایع‌دستی در موزه مردم‌شناسی ابرکوه به‌منظور رونق فروش تولیدات صنایع‌دستی شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، جواد عادل با اعلام این خبر گفت: در این اداره روش‌های مختلف معرفی آثار هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان در حال انجام است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابرکوه افزود: نمایشگاه صنایع‌دستی هر منطقه می‌تواند تجلی فرهنگ، سبک زندگی و هنر مردمان آن منطقه باشد لذا با آغاز سال ۱۴۰۲، در راستای حمایت اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ابرکوه از صنایع‌دستی نمایشگاهی به شکل چیدمان ویترین، برای ارائه تولیدات مختلف صنایع‌دستی به‌صورت دوره‌ای در ورودی موزه مردم‌شناسی ابرکوه ایجادشده است.

عادل ادامه داد: هدف از ایجاد نمایشگاه مذکور معرفی تولیدات صنایع‌دستی شهرستان و لذت‌بخش‌تر کردن تجربه بازدید از موزه مردم‌شناسی با فراهم آوردن امکان بازدید از تولیدات فاخر صنایع‌دستی شهرستان است که در این مدت شاهد فروش این تولیدات نیز بوده‌ایم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020206104770

برچسب‌ها